Mer om Justins ryggsmärtor

För två dagar sen när Justin kom till Australien hade han väldigt ont i ryggen och funderade ju på att ställa in sin konsert.
Här är lite mer info om det:
Justin Bieber struntade inte i de uppträdanden han skulle hålla i Australien den här veckan, trots att han lider av svåra smärtor efter att ha skadat ryggen i en olycka.

Den 17-åriga sångaren landade i Brisbane i tisdags, där han skulle uppträda senare samma kväll, och såg ut att lida av smärtor under ankomsten då han höll sig om ryggen när han gick av planet.

Justin berättade senare för fansen via Twitter att han, som en följd av smärtorna, hade blivit tvungen att ta en vilopaus på hotellet.

— 24 timmars resande – helt galet. Ryggen är förstörd, men vi är på bra humör. Vi klarade det äntligen. Australien, vi är här. Jag har smärtor i ryggen och måste vila, ryggen tar livet av mig, skrev han.

Vi får hoppas att ryggsmärtorna lindras så att sångaren obehindrat kan glädjas över att få spela in en film tillsammans med Oscarsnominerade Mark Wahlberg senare i år.

— Justin Bieber och jag ska göra en film tillsammans. Vi håller på att skapa den tillsammans. Ja, vi ska göra den hos Paramount. Vi har pitchat idén och pratat med honom (Bieber red.anm.) om att göra den, och han älskar idén, sade Mark tidigare.

— Han har skickat mig videor. Han skickade också en video med sig själv, och ja, jag tycker att han har talang, fortsatte han.
- Starlounge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0