Belieber-parad

Imorgon klockan 12 börjar belieber-paraden utan för Göteborgsopran.
Jag kommer självklart vara där.  Hoppas att flera av våra läsare kommer vara där.
Om inte min kamera skulle kostat så sjukt mycket så skulle jag självklart tagit med den,
men nu gör den det och jag vill inte att något ska hända med den.
Men jag har med mig min andra kamera så ni kommer få lite foton av mig och skicka gärna in egna foton till [email protected] så kommer dina bilder + länkning upp på bloggen.
Men jag hoppas jag träffar er alla där :)

Om ni ser mig, säg gärna hej, skulle va trevligt att träffa några läsare :)♥
(http://kajsaloviisa.blogg.se/)
puss, Kajsa

Update
: Hahah, jag ska ha med mig min systemkamera, yaaay :D♥

Update 2: För er som har lust att säga hej till mig, kajsa, jag kommer ha på mig shorts, en vit lisa sandahl tunika (har volanger), jag kommer gå runt med en NIKON D300 runt halsen och en brun "frans"-väska från H&M, jag är brunett och kommer vara där med min kompis som är blondin ;) hahah grym beskrivnin, men jag hoppas att ni hittar mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0