Justin kommer inte vara med på Selenas födelsedag

Selena Gomez avslöjade för E! News att hon inte kommer att ha pojkvännen Justin vid hennes sida på hennes 19-årsdag den 22 juli 2011.

Selena berättade för E! nyheter "Jag tror att min mamma har planerat något för mig. Jag har inte riktigt bett om något, så jag kommer i princip bara att vara på turné-repetition under dagen.Kanske gå på middag på kvällen med min familj. Ganska tråkigt. "

Förra året firade Selena hennes 18-årsdag med en stor BBQ bash. Hennes mamma, Mandy, sa: "250 av hennes närmaste vänner och familj kommer över till vår hus i LA"

På frågan om Justin kommer att vara närvarande, sade hon, "jag faktiskt tror att han kommer att vara i Atlanta. Men det är OK. Vi måste alla arbeta. "

Förra månaden var det rykten om att Justin kommer att fria till Selena på hennes 19-årsdag.Nu vet vi att det bara är skitsnakck! Eller Justin kanske har en överraskning för Selena?

- justinbieberzone



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0