Ny bloggare.

Hejj !

Jag valde att bara välja en ny bloggare idag.
Jag väljer kanske en till lite senare, men ska se hur det gå med en till.
Så ni som inte blir bloggare nu, bli inte ledsna eller nåt.
Ni har fortfarande chans att bli bloggare lite senare.
Och ni som inte skicka ett melj och vill bli bloggare har fortfarande att skicka ett mejl till mig.
All info om att bli bloggare står HÄR.

Och nu till tjejen som jag valt ska få bli bloggare hör på Justinbieberdaily
är...
MOA H.
Jag tror du vet vem du är utan att jag ska behöva skriva efternamnet oxå ;)
Men grattis Moa ! Om du skickar ett mejl till mig ([email protected]) så ska du få användarnamn och lösenord. Och så hoppas jag verkligen att du inte har ändrat dig, och bloggar ungefär så ofta som du sa ;)
<-- den är nu din som du ska ha i slutet på alla inlägg ;)
Men Moa, bara så du vet, vi testar hur det går ett tag, okej ? ;)

kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0