Bieber 'Up' remix partner överraskade publiken i Sydneyden 28 april torsdagen




Rykten överflödade de senaste dagarna att Justin Bieber skulle avbryta en planerad australiska spelning på grund av en ryggskada. Men
Bieber ville inte avbryta sin uppträdanden som han skulle ha i Sydney, han tog även en speciell gäst till spelningen.
"Jag avbryter inte ... I väg till Sydney! Föreställningen är PÅ! Jag låter inte mina fans ner! Leggo! # Myworldtour ", skrev han på Twitter innan spelningen. "Sydney ... Leggo! # Myworldtour "
Ett par timmar senare avslöjade Bieber och hans gäng att fans som inte kunde vara med på visa hans "Up" remix partner, Chris Brown, som tog scenen med honom Down Under. "@ JustinBieber och @ chrisbrown slet bara scenen ner. Galen. # MyWorldTour, "musik video regissör och Bieber insider Alfredo Flores tweetade. Fans började då att väga in på ihopkoppling, vilket Bieber till retweetade deras vänliga beröm för utförandet.
"Jag mår dåligt eftersom jag hörde just att @justinbieber & @chrisbrown ägde scenen! "LOOK AT ME NOW!" skrev AlexisDanielle6 .
En annan Belieber tweetade "@JustinBieber det var den mest fantastiska konserten jag någonsin varit på! Du är så begåvad! TACK FÖR att du delar den med USA. "
Biebers chef, Scooter Braun, tweetade även en bild av de två uppträd tillsammans,och skrev, "Titta på dem nu! @Justinbieber och @chrisbrown i SYDNEY ikväll... KILL'T IT! "
Bieber hade tydligen sista ordet, skrift, "Och de trodde att vi skulle avbryta ikväll. Titta på mig nu! Jag älskar Australien! #SWAG. "
Enligt en rapport i The Daily Telegraph, nästan 16.000 flickor blev galen medans Bieber uppträde på den senaste stopp på sin My World Tour på Acer Arena. "Vid nedräkningen meddelade ankomst att den 17-årige superstjärnan skulle ha tänkt dessa exalterad, socker-drivna barn skulle vara redo att koppla av och njuta av showen," översynen noteras. "Nej, dem sprängde decibel läsaren in i den röda - når 110 decibel mellan låtarna - vilket motsvarar en motorsåg. Öronproppar var en fråga om överlevnad. "
Av Eunice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0