Justin dissar sina fans



Det ser ut som saker och ting kan bli ganska ensamt på toppen för Justin Bieber som han är även dissar hans beliebers i hans senaste intervju! Justin satte sig ner med den Daily Mail och när reportern noterade hur mycket hans fans älskar honom svarade Justin: "Det är inte äkta kärlek. Ni kan säga att det är, men det är inte. De vet inte vem jag är. " Ouch !

Justin, som reportern konstaterar hade haft en tuff dag på grund av röstproblem , säger också att han blir " ensam " på turné. "Jag vill umgås med mina vänner, men jag behöver security , förklarar han. Han har dock en tillfällig lösning . " Jag ska få min hund att komma med på turnén nårgar veckor "

När vi frågade senare om det finns några sångare han beundrar , eller om han vill vara som att andra berömda Justin ( Timberlake ), den Biebs svarar: " Jag ska göra en Justin Bieber . "

Källa : Hollywoodlife.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0