Justin Bieber ger fansen en gratis konsert

2010 MTV Video Music Awards - More VMA Video

Justin Bieber fans bjöds på en fri, oanmäld konsert igår.

Inför hans framförande i morgon natt på MTV Video Music AwardsDen tonåring sjöng känsla repeterade utomhus i nästan två timmar nära Staples Center i LA

Bieber och hans unga backup dansare gick över varje steg av hans framförande , även hans ( planerade ) ankomst i ett rött 1957 Chevy .

När du övar på sin rutin för låten " Baby " Bieber moonwalked och praktiserade ett trumsolo , även om det inte gick så smidigt. Han stönade , "Vad är det för fel med mina trummor ? Liksom , hör jag ingenting och det bör vara högt ... Detta måste , typ, en episk stund . Det är slut på låten. "

Han har också senare griped , " Sången är för högt i mitt öra och jag kan inte höra spåret. "

Bieber , naturligtvis, försökte bara kontrollera att allt var perfekt avrättades för sin stora prestanda i morgon utanför Nokia Theatre , där Video Music Awards delas ut

- Gossip cop








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0