Jasmine hänger med på turnén


Förlåt för den super dåliga kvaliten på bilden.


Justin Bieber, som precis har vunnit VMA "Best New Artist", kickar nu igång sin andra del av MY World 2.0 Tour.

Justin kommer att bli joinad av 16-åriga artisten Jasmine V på turnén. Du kanske känner igen Jasmine som Justin's kärleks intresse i hans video för "Baby" och hon är även med lite i "Eenie Meenie" videon.

Konserterna kommer att öppnas upp med låtar från Jasmine V's debut album som snart kommer ut. "Jag är jätteglad över att få se alla mina fans på turné över de närmsta månaderna", sa Jasmine. "Detta är första gången jag spelar upp min nya musik så jag kan knappt hålla mig tills jag får åka ut på turnén." 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0