"Jag vill va singel"



Justin Bieber
har knappast ont om alternativ, men själv hävdar den 16-åriga popstjärnan att han just nu inte vill ha ett förhållande.

— Jag är singel. På ett sätt letar jag, men jag försöker vara singel, säger han till tidningen People.

Trots att sångaren inte prioriterar att skaffa tjej just nu, så vet han fortfarande vad det är han är ute efter hos en potentiell flickvän.

 

— Min drömtjej är någon som är rolig – som får mig att skratta. Och någon som har fina ögon och ett fint leende.

Men framförallt söker Justin efter någon som får godkänt av hans mamma.

— Min mamma ville inte ens att jag skulle dejta, men det funkade liksom inte, säger han och tillägger att han ”definitivt” vill ha en tjej som han kan ta med sig hem.


Kommentarer
Postat av: filippa och amanda

vi har gjort en länk på vår blogg till er blogg nu (:

2010-09-16 @ 16:19:25
URL: http://itsbiebersworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0