Justin Bieber: "Jag vill klippa av mig håret"

Här är för er som inte orka läsa den engelska texten ;)


Sedan Justin Biebers genombrott har hans frisyr blivit både älskad och hånad – men snart kan den vara ett minne blott. Nu avslöjar den 16-åriga stjärnan att den långa luggen kanske ryker inom kort.

I en intervju med sajten WWD Beauty berättare sångaren att han är trött på sin frisyr, som han själv beskriver som ”en kanadensisk hockey-look”.

— Jag har klippt den här frisyren på olika sätt, men jag har tänkt på att raka av håret.

Men fansen kan dock få vänta ett tag på att se Justin utan hår.

— Nu är inte rätt tid. Kanske till nästa album.

Det lär dock stå en hel del på spel om Justin väljer att raka av sig håret, eftersom hans look har blivit ett starkt varumärke. Hans pojkiga utseende har fått flickor världen över att bli kära på avstånd, något som skaparna av skönhetsprodukter sett möjligheten att tjäna pengar på.

Sångaren kommer nu bland annat att göra sin egen parfym för dofttillverkaren Etiole. Parfymen kommer att finnas till försäljning på Wall-Mart i USA lagom till julhandeln.

Justin kommer då att ansluta sig till en lång rad kändisar som har sina egna dofter. Och det finns en kändisparfym som Justin tycker om extra mycket:

— Jag gillar Britney Spears-parfymen på tjejer. Den luktar gott, säger han.

AV THEA JOHANNE HAGA, MIMMI LEXANDER
/STARLOUNGE
FOTO STELLA PICTURES

Neej, justin du får inte <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0