Bieber Pumpa



Titta närmare och du kommer att märka att du kollar på en pumpa med Justin Bieber's ansikte på. Den är gjord av Matt McFarland, 28, från Utah.

Och nej, Matt bestämde sig inte själv för att göra en pumpa med JB's ansikte på, utan vi frågade honom efter att vi sett hans Edward Cullen pumpa förra året.

Matt säger att pumpan tog tre till fyra timmar att göra klar, och det inkluderar att göra mönstret av Justin i photoshop.

"Jag svettades när jag skulle göra håret för jag visste att jag skulle göra alla fansen besvikna om jag misslyckades med det."

Pumpan ser kanske inte så imponerande ut i dagsljus, men släck lampan och sätt ett ljus i pumpan så blir ni nog imponerade!



- JSYK

Super cool, måste ha varit super svårt att gör den ;)


Kommentarer
Postat av: Taraldkathinka

Very well done. I enjoyed the site.

2011-01-05 @ 15:54:25
URL: http://taraldkathinka.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0