Ne-Yo kunde ha varit Justins mentor



R&B-stjärnan har avslöjat att han såg Justin Biebers talang innan han skrev ett kontrakt med Usher.
Han sade: "Justin gjorde en cover på en av mina låtar på YouTube som skapade en buzz.
"Han kom till en show och uppträdde och var otrolig då. Men jag gjorde inte något eftersom att han var 11. "
Fyra år senare provspelade Justin för Usher och undertecknades av Island Def Jam ordförande Antonio "LA" Reid.
Ne-Yo tillägger: "Jag ångrar inget. Saker händer av en anledning. Han var inte tänkt att undertecknas av mig. Usher har gjort bra ifrån sig. Där han är nu är där han är tänkt att vara. "
Trots Bieber-mania hotar att ta över världen,säger Ne-Yo  att det finns mycket mer att komma.
Han sade: "Jag tycker fortfarande att han måste komma på saker. När han får några konkreta ideér ska han vara svår att jobba med [ att han ska få det som han vill ha det]. Tio år från nu kommer ingen att sjunga Baby. Den är bra, men inte mycket minnesvärd. "

Source: TheSun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0