Ny kategori :)

Ni har jag(Kajsa) skapat en ny kategori. Det heter 'Fan-art' det är saker ni har gjort och skickat till oss/Mig.
Ni kan skicka in det mesta.
Ni kan skicka in videor ni har gjort,
eller ni kanske har målat en bild på Justin,
eller kanska gjort en bild i en fotopogram.
Eller ni kanske vet nåt annat.
Det är bara att skicka videor, bilder, collage eller vad ni nu vill skicka in till bloggens 'Fan-art'
så är det bara att skicka dom till min(kajsa) blogg mejl: [email protected]   
Vissa video kanske jag twittar så andra kan se dom.

Sätt nu igång och gör fan-arts, om ni vill.
Alla saker som skickas in, lägg in på bloggen.



Ni kan göra en bild (Min bild är gjord på 10 min, så inte dumma kommentarer nu ;))


Eller gör någon slags video.

Ni väljer ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0