Justin 3 cm längre än en 13-åring

Kollade runt lite coh gick in på en Cody Simpson blogg. För er som inte vet vem Cody simpson är så kan jag säga han är en australiensk sångare som är född 1997, och även han blev upptäckt genom youtube, men han har bara kommit ut med 4 låtar(jag tror det i alla fall)

Okej, men nu får jag komma til sak.
på Cody Simpson bloggen läste jag att Cody är 1,62 cm lång,
och jag kan säga att Justin är 1,65 cm lång.
Är Justin kort eller är Cody lång ?
Men jag vet inte när intervjuern var när justin sa att han var 5'5 lång (1,65 cm),
men ser ut att han har växt lite, men man vet aldrig.

Men Justin är alltså, vad vi vet, bara 3 cm längre än en 3 år ungre kille.
Det är självklart inget fel med det, men bara skrev det.
Nu fick ni ju även veta hur lång Justin är.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror att Justin är kort för jag (är 12 år :c) är 1,60 typ ;s



<3333333333333

Tänkte bara säga det :>

2010-06-04 @ 15:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0