Viktigt :)



Hejj !!

Jag (Kajsa) har sjukt svårt att blogga just nu,
och jag gissar att ni alla har märkt att Sabina inte bloggat på ett tag.
Men hon har inte svarat på mitt meddelande på twitter om vi ska ta inte en till bloggare.
Så nu besämmer jag och vi ska ta en en gästbloggare, som sedan kan bli fast bloggare här på bloggen.

För att bli gäst bloggare måste du...

* Vara över 12, 13 år (sorry för er som är yngre, men skicka in iaf och se om ni blir gästbloggare, ni har lika stor chans)
* Kunna engelska (Så du kan översätta texter från engelska sidor)
*Var seriös (Helst inga helt flummiga inlägg där ingen fattar vad du menar)
* Kunna flera sidor där dom har Justin Bieber nyheter.
*Kunna uppdatera minst 1-2 gånger per/dag (Mejla mig om du inte kan blogga av någon anledning)
* och vi ska kunna lita på dig

+ Du får inte reklamera din egna blogg, detta är en Justin Bieber blogg, inte en chans att kunna visa upp sin egna blogg.

Mejla mig på jbieberdailyhotmail.com

I mejlet ska du ha med:

Förnamn:
Ålder:
Hur bra engelska har du ?:
Hur ofta kan du uppdatera ?:
Kan du många nyhets sidor ?:
Kan vi lita på dig ?:

och gärna en motevering varför du ska bli gästbloggare.

Jag väljer en gästbloggare så snart så möjligt så sista dagen att skicka in mejlet är lör 18/12 kl 12.00

kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0