Fan-video till Justin ! ♥


NOW... IT'S THE SWEDISH BELIEBERS TURN !! ♥


Är det någon mer än jag av alla oss swedish beliebers som känner att Justin inte lägger märke till oss i Sverige ?
Så nu tänkte jag göra en fan video från alla svenska beliebers. För vi älskar honom alla och han betyder så himla mycket för oss, nyligen retweetade han ett tweet om bieberparaden i stockholm men för några dagar sen skrev han om dom danska beliebers och hur underbara dom var.
Jag är väl inte den ända som tyckar att han ska skriva att vi är underbara ?

Så jag tänkte som sagt göra en video, den ska innehålla videos och bilder från bieberparaden, videos och bilder från flashmobbarna. Men även bilder, videos, meddelanden m.m. Vi ni vara med ? Ja, såklart ni vill ;)

Om ni vill vara med i denna videon är det bara skicka in bilder, meddelanden och videos till mig på [email protected]

Sedan kommer jag självklart göra allting för att Justin ska se den. För jag... NEVER SAY NEVER och jag tror ni har samma motto som Justin lärde oss ♥

SÅ SKICKA IN BILDER, MEDDELANDEN OCH VIDEOS TILL[email protected] !! ♥

Kommentarer
Postat av: junie

tävla om en länk ?! :) <3

http://foreverbelibers.blogg.se/2011/may/tavling-d.html

2011-05-13 @ 17:26:18
URL: http://foreverbelibers.blogg.se/
Postat av: Miranda

Hej!

Vi ska göra en flashmob den 12 juni, kan inte ni skriva om den? :) Hittills är det upp emot 100 personer som ska delta.

www.facebook.com/event.php?eid=148361358566530

justinbieberflashmob.blogspot.com

http://youtu.be/WK5vuuVs3D0



Kram! Tack på förhand!

2011-05-14 @ 14:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0