Joe Jonas förolämpar Justin

The “See No More” singer Joe Jonas clears up rumors between him and Justin Bieber about being a rival– but did Joe go too far insulting Justin?

According to Hollywoodlife, Joe Jonas doesn’t feel threatened by Justin Bieber. But he may have gone a little too far — insulting the Biebs?

Joe tells AOL his career is in a different ballpark than Bieber’s.

Jonas said. “[My] songs are a bit more mature. The things that I speak about … I really hope 11-year-olds aren’t relating to them, or their parents are going to have to talk.”

He also says his solo album Fast “Life” is more about the obstacles of young adults opposed to pre-teen drama.

“I’m 21, so [I sing about] things a 21-year-old would deal with. And if an 11-year-old or whatever wants to listen to my music, that’s great, I’m more than happy. I just feel the core audience is going to be a little older,” Joe added.


Dåligt översättning: "Den "See no more" sångaren Joe Jonas rensar upp rykten mellan honom och Justin om att vara en rival, men gick  Joe för långt med kränkningarna?

Enligt Hollywoodlife ,  känner sig Joe Jonas inte hotade av Justin. Men han kan ha gått lite för långt -  med att förolämpa Biebs?

Joe berättar för AOL att hans karriär är i en annan basebollarena än Biebers.

Jonas sa. "[Mina] Låtarna är lite mer mogna. De saker som jag talar om ... Jag hoppas verkligen att 11-åringar inte relaterar till dem, eller deras föräldrar kommer att behöva prata. "

Han säger också hans soloalbum Snabb "Life" handlar mer om de hinder av unga vuxna till skillnad från pre-teen drama.

"Jag är 21, så [jag sjunga om] saker en 21-årig skulle behandla. Och om en 11-årig eller vad som helst vill lyssna på min musik, det är bra, jag är mer än nöjd. Jag bara känner kärn publiken kommer att vara lite äldre, " lägger Joe till."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0