Maila, Maila, Maila

Hej..

jag ber om ursäkt om uppdateringen.
Jag sak skicka iväg ett mejl till moa.
Jag har själv inte kunnat blogga för jag har fått 6 läxor och 2 prov att plugga på.

Men jag tänker ta in en till bloggare.
Så skicka mejl.'
Massor med mejl. Alla har lika stor chans. Varför inte försöka ? :)



För att bli bloggare måste du...

* Vara över 13 år (sorry för er som är yngre, men skicka in iaf och se om ni blir bloggare, ni har lika stor chans)
* Kunna engelska (Så du kan översätta texter från engelska sidor)
*Var seriös (Helst inga helt flummiga inlägg där ingen fattar vad du menar)
* Kunna flera sidor där dom har Justin Bieber nyheter.
*Kunna uppdatera minst 1-2 gånger per/dag (Mejla mig om du inte kan blogga av någon andledning)
*Och vi ska kunna lita på dig

+ Du får inte reklamera din egna blogg, detta är en Justin Bieber blogg, inte en chans att kunna visa upp sin egna blogg.

Mejla mig på [email protected]

I mejlet ska du ha med:

Förnamn:
Ålder:
Hur bra engelska har du ?:
Hur ofta kan du uppdatera ?:
Kan du många nyhets sidor ?:
Kan vi lita på dig ?:

och gärna en motevering varför du ska bli bloggare på bloggen.


kram, Kajsa ♥

Kommentarer
Postat av: Susanna

asså jag har redan skickat in en ansökan, ska jag skicka igen då eller?

2011-01-20 @ 18:04:03
URL: http://bieberphotographer.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0