Kan det vara sant?

Hej! Nu är jag tillbaks igen, tror jag =) haha..
Som jag ser så twittrar Alfredo Flores rätt många bilder på han och Selena tillsammans och bara en enda bild med Justin :/ Kan det vara sant att dom har nånting på gång? Igår när jag var inne på Twitter så twittrade några om att Justin och Selena har tagit paus. Men idag så hade någon twittrat att Justin och Selena har gjort slut. Är rätt färvirrad kan jag säg. vet inte riktigt om det är sant för har varit rätt upptaget så ja... men ska kolla upp det senare eller något och få mer information om det där. Här kommer lite bilder på Selena och Alfredo tillsammans och EN bild med Justin.
selenagomezSerendipity.. :)
AlfredoFlores:Forget about #plankin and cone-ing! It's all about #squattin!
AlfredoFlores: I'm #pessst! This chick steals ALL my instagram ideas!
Alfredo Flores' photo [yoo-nuh-vur-suhl] sw·agg
AlfredoFlores[yoo-nuh-vur-suhl] sw·agg
Okay, does anybody else agree that @AlfredoFlores and @selenagomez look great together?
AlfredoFlores: Happy Birthday @SelenaGomez! *singing* happy burffday happy burffday happy burffday!



Dom 3 sista bilderna är från AlfredoFlores .  Tror ni att det här är bara rykte eller vad tror ni?
/ Eunice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0