Someday

 

Justin Bieber är redo att hjälpa damerna luktar precis rätt. Han avslöjade att han valde att skapa en parfym för kvinnliga fans eftersom det sätt en flicka luktar är mycket viktigt för honom.

 

Enligt WWD, heter Justins nya perfym Someday. Den perfymen ska marknadsförs genom välgörenhet Give Back Brands och är inställd på att få in miljoner till en mängd välgörenhetsorganisationer inklusive Pencils of Promise, som bygger skolor och Make-A-Wish Foundation.

 

Medans han turnerade världen, sa Justin, "Låt oss vara ärliga, hur en tjej luktar är viktigt för killar ! Jag har en sådan djup förbindelse med mina fans, så skapa en doft som jag personligen älskar är ett annat sätt jag kan föra dem närmare till min värld. "

 

"De lät mig verkligenmig ta ledningen på hela projektet, eftersom jag vet mina fans bättre än någon annan -. Från att arbeta med gruppen om utvecklingen av doften i sig och till att bidra till att utforma flaskan och förpackningen" förklarade han.

Denna parfym kommer att finnas i butiker i juni, doften kommer att erbjudas varierar i pris från $ 35 (1 oz.) Till $ 55 (3,4 oz.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0