Justin Biebers & Selena Gomez romantiska semester i St Lucia ?



Justin Bieber och Selena Gomez canoodling på en yacht i St Lucia. Justin Bieber bär svart badbyxor, medan Gomez bär en blå bikini. De ses kramas, gosa, och kyssas, och på ett foto har Justin en hand på Gomez baksida (Rumpa).

Över nyårs helgen, stannade Justin aktiv på Twitter, skicka ut meddelanden av kärlek till sina fans.
“A lot of u are tweeting me about the TT #girlrespect so im gonna chime in,”  han skrev:
“All girls should feel beautiful. a real man knows to treat a lady like a queen. ur happiness comes from theirs. step up fellas. #girlrespect.”

På frågan om hans personliga liv förra månaden, borstade Justin bort rykten om att han dejtar Selena Gomez.
"Hon är verkligen cool. Hon är en fantastisk person, säger han till MTV News. "Jag tror att folk alltid kommer att vara intresserade av mitt personliga liv ... men jag måste behålla vissa saker för mig själv. Jag har bara roligt som en tonåring. "

Man har  fortfarande inte fårr en officiell bekräftelse från Justin eller Selena.
Vem vet...
Vad tror ni ? Tror ni att allt är fake ? :)

Källa: Anythingdisney/http://justinbieberzone


Mer bilder :

      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0