Bieber: "Sluta fråga om Selena Gomez!"



Justin Bieber
smygfotograferades i förra veckan mitt under ett mysigt semesterhångel med påstådda flickvännen Selena Gomez, men prata om förhållandet är inget han vill göra.

Den senaste tiden har 16-årige popstjärnan Justin och 18-åriga skådespelerskan Selena dementerat att de har en romans, gång på gång. Men nya bilder som togs i Karibien under nyårshelgen visar hur de båda stjärnorna semestrar tillsammans pussandes ombord på en lyxyacht.

Trots att bilderna talar sitt tydliga språk vägrar Justin att prata om den påstådda romansen.

— Jag tycker att den frågan är för mycket. Jag kommer inte att kunna ha ett privatliv om jag får den frågan fler gånger. Så jag tänker inte svara på den frågan igen, säger han till Heat Magazine när han blir tillfrågad om Disney-stjärnan är hans tjej.

AV MIMMI LEXANDER / STARLOUNGE
FOTO STELLA PICTURES, ALL OVER PRESS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0