One Directions Liam Payne misstas för Justin Bieber!



Vi vet att Niall räknas som den irländska Bieber, men vill Liam vara den brittiska ?

Liam Payne har övervägt en ny stil efter att ha jagats av horder av skrikande tjejer på onedifrections senaste resa till LA.

Ja, det kan låta som varje tonårspojke bandmedlem dröm, för stackars Liam var det dock inte hans namn som gjorde så att tjejerna skrek - den hysteriska mobben trodde att de jaga Justin Bieber.

Men Liam är förstarande diplomatisk om händelsen och att medge att det inte var alltför illa, sade han till The Mirror: "Det är en komplimang, men jag vill vara känd som Liam från One direction, inte Bieber. Jag tror att jag behöver en förändring av utseendet. "

Vi kommer att sätta sa "komplimangen" ner till det faktum att Liam och el Biebo både har liknande frisyrer - ni vet, den typ som ser ut som en hårig hatt har placerats på sina huvuden. Inte för att vi klagar.

Vi undrar vad Liams nästa utseende kommer att bli, vi kan inte riktigt föreställa oss honom med något annat än som sexig Barnet. Kanske kommer han att välja en Harry Styles Perm, eller Simon Cowell är konstiga stå upp, mitt bena ?

Vad tycker du om Liam som jämförs med Biebs, tycker det är tillräckligt för att få honom att ändra sitt hår?
Oh, och är det verkligen en komplimang?

Vad tycker ni ? Är dom lika ?

Källa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0