Justin och Selena visar upp sin kärlek - De kom som ett par till Vanity Fairs Oscarsfest




Justin Bieber
, 16, och Selena Gomez, 18, höll varandra i handen och poserade tätt ihop på Vanity Fairs efterfest till Oscarsgalan natten till måndag. Deras kroppsspråk var tydligt och visade att skriverierna om deras romans stämmer.

De båda tonårsstjärnorna hade till och med sett till att matcha varandra. Justin hade en röd näsduk i bröstfickan på kavajen och Selena bar en Dolce & Gabbana-klänning i samma nyans.

Vanity Fairs Oscarsefterfest är ett av årets största röda mattan-evenemang i Hollywood – alla fotografer är på plats och det säger en hel del att de båda turturduvorna väljer att visa upp sig tillsammans när hela världen tittar på.

Rykten om parets relation började cirkulera redan förra året. Selena och Justin har hela tiden vidhållit att de bara är vänner, men nu tycks det alltså bli ändring på den saken. 

AV SEBASTIAN NORDÉN/STARLOUNGE
FOTO ALL OVER PRESS, STELLA PICTURES

enligt mig är dom super söta ihop :)
Selena förtjänar inte att få dödshot, hon gör ju Justin glad :)


Kommentarer
Postat av: SofiaThaaQueen

Jag tycker oxå att som är super söta ihop! och att det är fel att Selena ska få dödshot! Där går man över gränsen! Men liksom hon har förendrat våran Bieber! :( Jag har inget emot henne jag älskar Selena men jag märker när min/våran Bieber förendras det märker ALLA beliebers så de drf som dom flesta inte tycker om Selena! och jag förstår alla Beliebers eftersom att jag själv ären! Men om han blir lycklig med henne så vist bara han är glad! Men han är inte den Justin Bieber jag ÄLSKADE en gång! Men vad ska man göra måste leva i nuet så ahh!.. Men Bieberlove till er alla! :* <3 :D

2011-10-04 @ 09:00:44
URL: http://soffiaawazzaup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0