Biebes nya frisyr



Justin Bieber chockerade världen idag (21/2, igår) när han hackde upp sin signatur. Vissa är säkert i sorg över hans frisyr medan andra firar en ny fräsch look! Vi ka se dessa stora bruna hundvalps ögonen!

JB Twittrade äntligen igår till fansen att han beslutat sig för att klippa sig.

"ja, det är sant... jag klippte håret... jag gillar det... och vi ger allt håret till en VÄLGÖRENHETS aktion. Detaljer kommer snart" twittrade han.

Ser ut som att en lycklig Belieber kommer få 16-åriga popsjungande senastionens eftertraktade lockar.

Hans hårstylist, Vanessa Price, twittrade "damer och herrar... @justibieber 2011!!" med en bild på hennes mästerverk! Vanessa är den enda som har tillåtelse att röra rädda Biebers kalufs.

Justin sa till TMZ Live Today att den storslagna hårklippningen ger honom en "ganska mogen look."

thejustinbiebershrine

Vad tycker ni om Justins nya frisyr ?



Kommentarer
Postat av: J E N

fortfarande like söt ..

lovehim! ♥

snälla svara på mina frågor som jag ställde också.. (till kajsa).

2011-02-23 @ 15:56:40
URL: http://jenniferalissa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0