Derek Bieber

När Justin lämnade Katsuya i Hollywood igår så hörde han att folk hade sagt att han var en idiot på ett flyg med American Airlines från L.A. till Asien. Dom sa att han hade tydligen varit divig mot personalen och vägrat ta ett foto med piloten, vet dock inte om det är sant. Justin svarade: " Jag tycker inte att du borde tro på allt du hör, folk hittar på saker hela tiden.. ". Precis! :)
Först så verkade han lite irriterad när mannen frågade sa "Det går rykten om att du är största bratsen, vad säger du om det?". Justin svarade irriterad "jag vet inte, man! Jag har ingen aning, jag har aldig hört talas om den rykten någonsin.."  och efter några frågor som mannen frågade så verkade han vara glad igen för han skrattade med kameramannen och skämtade om att han är på väg till hans begravning och att han heter Derek Bieber :) haha..
Efter några timmar senare så var "Derek Bieber" TT på twitter :)
/ Eunice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0