Justins förlovningsparty ?!



Åh nej! Säg att det inte är så. Justin Bieber ska bli förlovad! - Visserligen kanske han inte vet det men megafanet Brittanie Catalano har fixat allt, det är så det kommer att gå efter tisdagens konsert på Rogers Arena. Ända sedan hennes kompis Roni introducerade henne till låten "One Time", visste Catalano att de var ämnade att vara.

Den 14-åriga flickan från Rossland flyger in för uppträdandet av hennes favorit popstjärna och med en pre-show "förlovningsfest" med vänner och familj. Hennes mamma och hon har diskuterat det och bestämde att detta var tidpunkten för offentliggörande. Hon kommer äntligen kunna stava hennes namn Catalano-Bieber.

Hon är inte den enda där ute med visioner av JB 4ever, heller.

"Jag antar att andra tjejer kan ha fester som denna, också, och skrika ut " jag älskar dig" på konserter, men han kommer välja mig över alla"

"Jag ska tränga igenom dem alla och han kommer att höra mig högre."

"Jag älskar den frisyren men endast på Justin, säger Catalano.

"Ingen annan kan arbeta det som han kan."

"Hans hairflip är fantastiskt. Jag har aldrig träffat en annan kille som kan göra det helt lik Justin Bieber."

Hon hoppas att han kommer se henne med en glow-in-the-dark Justin t-shirt och, naturligtvis, förlovningsring.

"Det är bara en standard guldring med en stor diamant i den. Den väger ner min hand lite, men inget jag inte kan hantera. "

Ne, tycker detta typ är töntigt ;) haha






Ber om ursäkt för dålig uppdatering,
men jag är och besöker släktingar under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0