Från Justins bok



Så här står det i Justin bok...


"How can i begin to thank you for making this journey possible?

Every one of you is "My Favorite Girl" for a different reason,

because each of you is special in your own way. Everywhere i go,

whatever i do, i try to connect with as many of you as possible.

If you’re up front at a concert, i might reach out and hold your. If you show up outside the arena after the show, you might hand get soaked in one of our epic water fights. You might just be

talking to your friends on twitter, saying you have a

one-in-a-million chance of reaching me, and now i’m following you.

My dreams used to be one in a million as well, but as I said in

the song, never say never. I never forget that none of this would

have happened without you. That’s why i want to share to share my

story with you: so you can experience the journey with me, all the

highs and lows, the laughter and the tears. You were there from the

beginning. Now, you see what i saw and what i felt. I hope you’ll

believe that big dreams really can come true. I’m living mine every

day. Thanks to you. Luv yah."


Svensk översättning:

Hur kan jag börja att tacka för att ni gjorde denna resa möjlig? Var och en av er är "My Favorite Girl" av olika skäl, på grund av att du är speciell på ditt eget sätt.

Vart jag än går, vad jag än gör, försöker jag komma i kontakt med så många av er som möjligt. Om du är långt fram på en konsert, kan jag nå ut och hålla din hand. Om du dyker upp utanför arenan efter showen, kan du bli indränkt i någon av våra episka vatten krig. Du kanske bara pratar med dina vänner på Twitter, och säger att du har en one-in-a-million chans att nå mig, och nu följer jag dig.

Mina drömmar brukade vara en på miljonen också, men som jag sa i sången, never say never. Jag glömmer aldrig att inget av detta hade hänt utan dig.

Det är därför jag vill dela dela min historia med dig: så att du kan uppleva resan med mig, alla toppar och dalar, skrattet och tårarna. Du var där från början. Nu ser du vad jag såg och vad jag kände. Jag hoppas att du tror att stora drömmar verkligen kan bli sanna. Jag lever min varje dag. Tack till dig. Luv yah.


Asså, så sjukt gulligt ! ♥ luv yah 2 Justin ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0