Första Bieber väldskriget har inlett under ledning av Sabi



Detta skrev Sabi på sin blogg !:

Idag blev det bekräftat att Justin inte kommer till Sverige under sin My World Europa turné 2011 . Om min inkorg har varit full ? Yes . Om jag är ledsen – Yes .  Och nu ser jag med egna ögon att hysteri har skapats i Sverige – for real .

Och folk inte längre orkar kämpa att få hit honom och orkar inte driva sina JB bloggar / sidor etc etc . Say what ? Skall ni ge er nu ? . Don’t think so . Kommer ni ihåg att jag är Sabi , jag har ett motto – Make it work … Tjaa , snarare inte mitt motto utan han gamligens i ‘Project Runway ‘ .

What ever , nu betyder det krig – Första Bieber världkriget har inlett under ledning av Sabi . I’m the new (snällare) Hitler . Såhär skall vi göra dom senaste dagarna för att få hit Bieber . And Belibers , sprid detta – länka till denna sidan !

  • Jag var den första i världen som gjorde ‘ Bieber Flash mob’ som nu har inspererat ett flertal andra länder att göra samma sak . Justin , du har la inte glömt att Sverige ligger bakom denna trend ?

Vad vi skall göra – Vi skall brutalt bomba Justin’s Twitter och Facebook med denna videon och skriva ” Hey Justin – Sweden were the first ho started this trend . Don’t make us sade now . COME TO SWEDEN 2011 ” – Bomba så han så många gånger att du vill börja gråta av smärta i fingrarna .

  • Att göra namninsamlingar hjälper inte  , dock så har jag plan 2 . Bomba hans bolag .

Vad vi skall göra – Vi skall bomba hans bolag med email , även här tills ni får så ont i fingrarna att ni börjar gråta. Bomba med denna texten : ( För att se vad det betyder klicka här )

This is not cool, Sweden has fought and struggled to get Justin to Sweden. We are struggling to show Never Say Never 3D in Sweden and we never stop fighting. ”

Justin have to come, no matter what it takes. I will correctly don’t stop sending this email until you do not come with good news.

Justin to Sweden – Never say never.
—-
Want to know what Sweden has done for Justin – Visit www.eng.sabismode.se

  • Låt Första Bieber världskriget börja ! Denna sidan kommer uppdateras ständigt med ny information så håll dig uppdaterad på Bloglovin . Let’s start this shit !

/ Skrivet av www.sabismode.se !

Beliebers ge inte upp nu säger jag !
Vi ska få Justin att komma till sverige efter allt vi har gjort ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0