MY WORLD 3.0?

Justin ska spela in sin 3dje skiva i NYC och den kommer att släppas runt januari/februari 2011.

Den senaste buzz om Justin Bieber nästa album är att det kommer att spelas in i New York!
En ansökan i Manhattan Högsta domstolen säger att Universal, Bieber skivbolag, begär en domares tillstånd att få sitt senaste kontrakt med tonåring star godkända. Det sägs: "[Justin] är han tillhandahåller tjänster som en artist i inspelningsstudio i New York." Ovanstående tjänster som utförs av den underårige inte skall dock kräva alltför lång tid att det strider mot den minderåriges utbildning och välfärd . "
Den 16-årige undertecknade två-skivkontrakt december förra året och fick en $ 400.000 förskott på hi första CD. Han medgav nyligen att hans röst är att börja förändra, hålla honom från att träffa de höga tonerna att han brukade sjunga. "Det sprickor som varje tonårspojke, sade han. "Även några av de anteckningar jag träffar på Baby jag inte kan slå längre. "Vi måste sänka nyckeln när jag sjunger den live. "Jag arbetar med det. Jag har den bästa rösten coachen i hela landet, fröken Jan Smith. "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0